Trening siłowy dobry na wszystko

Trening siłowy, o ile robimy go z umiarem, wcale nie musi prowadzić do nadmiernych przyrostów masy mięśniowej. Innymi słowy ani mężczyźni ani kobiety nie muszą obawiać się syndromu „wyglądu kulturysty” jeśli do treningu podejdą z głową, planowo i z umiarem zachowując przy tym rozsądną dietę, a suplementację ograniczając jedynie do takich suplementów, które są dostępne również w pożywieniu, czyli suplementów naturalnych. Trening siłowy jest najlepszym sposobem na ukształtowanie sylwetki, a przy okazji również na odchudzanie. Nieładna budowa i nadmiar tkanki tłuszczowej są największymi bolączkami naszych czasów, a decydując się na trening siłowy można sobie z nimi poradzić. Wymagane są jedynie: wiedza, czas i zaangażowanie.

Plan treningu

Ważne jest opracowanie planu treningu i planu dietetycznego (żywienia). Bez tego trudno będzie o maksymalizację efektów, a na tym powinno nam zależeć najbardziej. Do tego właśnie potrzebna jest wiedza i umiejętność obserwacji własnego organizmu. Najwięcej błędów w treningu siłowym, w żywieniu, odchudzaniu, w życiu popełniamy w efekcie niestosowania się do sygnałów jakie wysyła nam nasze ciało. Stąd i większość naszych życiowych i zdrowotnych problemów.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (brak głosów)

Ten wpis został opublikowany w środa, Październik 20th, 2010 o 19:43 w kategorii Zdrowie.


mariza